21. decembra 2023

Handmade tvorba

Ahoj všetci 🙂
Väčšina z Vás, ktorí ma poznajú či už osobne alebo ma sledujú dlhší čas, viete, že sa vo svojom voľnom čase venujem handmade výrobe. Ako tvorca si rada prezerám, prípadne sa inšpirujem inými šikovnými ľudmi, ktorí sa taktiež pohybujú vo svete tvorenia. Niekedy ma výrobok daného tvorcu natoľko osloví, že tvorcovi spravím radosť a podporím ho kúpou výrobku, ktorý sa mi zapáčil. Stalo sa tak aj teraz u @mineralne__naramky_ , od ktorej som si kúpila rovno dva náramky z polodrahokamov. Jeden je vyrobený z farebného turmalínu a druhý z krištáľu a ružového mačacieho oka. Náramky som dostala milo zabalené v krabičke, ku ktorým mi slečna pribalila aj význam a pôsobenie minerálov.
Touto cestou sa jej chcem veľmi pekne poďakovať, náramky sú úžasné ❤️


Žiadne komentáre: