22. októbra 2023

Príspevok

Ahoj každý 😎

Mala som tu zopár dní otvorený príspevok, že tu rozpíšem niečo o strese, ale nakoniec som sa rozhodla na to vykašľať.
Ľudia sme rôzni a každý z nás zvláda stres po svojom tak ako vie.

Po návrate z materskej/rodičovskej dovolenky do práce som so zvládaním stresu tak trochu bojovala, no po istom čase som si povedala "Dosť", že si svoje nervy zbytočne ničiť nebudem.
Netvrdím, že mám úplne všetko v paži, akurát len beriem veci viac s ľahkosťou.
Okolnosti a rôzne situácie ma zmenili.
Žiaľ, stretávam sa aj neférosťou. Tou najväčšou je, keď sa do mňa bezdôvodne niekto obúva a dovoľuje si na mňa hovoriť, čo nerobím.
Myslím, že nie som jediná, koho sa takéto veci dotknú.
Zaujímalo by ma, ako riešite takéto situácie, čím práve otváram diskusiu. Vaše komentáre si rada prečítam, tak mi tu neváhajte čo najviac nechať pod týmto príspevkom 🙂


Nedávno som si pridávala na Instagram príspevok - selfie fotku, ku ktorej som našla veľmi trefný citát: 
“Be happy, it drives people crazy.”
Nenechajte si pokaziť svoj deň niekým len preto, že on nemá dobrú náladu 😎

Žiadne komentáre: